21. märts 2020

veel üks see postitus

ja vaata et 2013-2016 tuleb sulle koju kätte.
pärast sahtli kinnilükkamist-lahtitõmbamist edasi-tagasi hekseldamist annasiia õää juramist oma guugli kontoga jõudsin tõelise aardelaekani. tähendab, siis selleni, et kaotasin brauserist kõik oma praegused järjehoidjad, siis ilmusid mulle kõik vana gmaili konto järjehoidjad... mille all on igaaasuguseid asju. mille olemasolust ma ei mäletagi. näiteks.

  • tohutttult retsepte sellest perioodist, kui ma üritasin mingi fitlife piff olla. (Raw Kale Salad with Garden Vegetables and Wild Rice)
  • sõprade blogisid, mis on tänaseks kinni või mul puudub neile juurdepääs
  • võõraste blogisid, kus viimane sissekanne pärineb aastast 2012
  • võõraste blogisid, kus viimane sissekanne pärineb aastast 2020!
  • mõttetuid asju, mida ma tahtsin osta
  • MA TAHTSIN TEREMINI OSTA
  • Wirbeli esinemine 2003. aasta viljandi folgil (ja ühtlasi wow siin on 1992-2019 kõigi festivalikontsertide videod)
  • igasuguseid TED-talke, põhiliselt enesekindluse/välimuse probleemid jne jne
  • liiga palju meemivideosid
  • wimp.com videod???
  • jazzialbumid (klaverikesksed)
  • artikkel venitustest, mis tõmbavad kõhu siledaks + muud workout videod (millest kaht ma olen läbi teinud vist ühe korra)
  • berklee suvekooli video game composer programm (????)
  • põletikud kehas, müüa klarnet, 5 tõhusat viisi organismi puhastamiseks
  • tomati-sibulasupp, tee ise detox jooke, mis puhastavad organismi ja põletavad rasva
  • how i stopped binge eating ja muud söömishäiretega seotud videod
  • how to get motivated to be healthy
  • fat girls can't have eating disorders
  • ühesõnaga on
  • näha et
  • kaisa spiraleerus siin päris mõnusasti
naljakas on vaadata seda ja nii hea tunne on olla sellest nii kaugel. ja ma nägin mingi hetk ka neid tolle aja juutuubereid/blogijaid, kes kirjutasid ka, et jaa, nad tunnevad end praegu nii palju paremini ja nende keha taastub ja nad on palju juurde võtnud aga nii nii hea on olla ja nad tunnevad end nii endana. ning mina. harilik kurb svamm. mõtlesin, et ei, see pole võimalik, see on mingi jama, mida nad räägivad, kogu maailm ja sõbrad minu ümber tulevad järjest lähemale selle jutuga, et gurl me võtame nüüd alla ja see on ainus võimalus, kuidas käib. nii käib noh, oled peenike või ei ole.

okei, ma olen igasuguseid asju vahepeal teinud ja ka lollusi ja ebatervislikke asju nagu hästi kiiresti 12 kilo alla võtmine ja see kinkis mulle palju enesekindlust ja mingit kohalejõudmise tunnet ja no peamiselt ikka hästi palju väärastunud mõtteid, aga! see on nüüd möödas. ja ma ei tahaaa midagi sellist enam kunagi teha. kaasa arvatud koorireisi, millest ma midagi suurt ei mäleta peale selle, et ma olin paanikas selle pärast, mida ma süüa võin ja mida mitte.

ma teen pai endale lihtsalt täna. ja nii loodan et inimesed saavad abi ka praegusel ajal ja ma tean, et on neid, kes stressavad eriolukorras vormi hoidmise pärast. keha muutub, sest rutiin muutub. ja see on okeij.

hijklmnopri kohupiim
6538
kaisa

Kommentaare ei ole: