21. märts 2020

kumb võidab

uue raamatu lõhn või vana raamatu lõhn???

okei ma tean et kõik romantiseerivad vana raamatu lõhna. aga.
uue raamatu lõhn on ka jõhkralt hea. eriti sellepärast, et see seostub mulle millegi vanaga (niisiis ma romantiseerin kah minevikku!!): ristiema on raamatukogu juhataja ja lapsena olin väga palju uute raamatute toomise ja arvutisse sissekandmise juures. pmst tegin seda tööd ka ise. ja siis chillisin jippii.com-i joonistamise jututoas ja msnis. oh aJAD

aga täna igatsen uue raamatu lõhna, vist seetõttu, et osalen ühel veebikursusel (populaarne ja väga õige valik praegusel ajal!), kus on palju igast prinditavaid materjale ja töölehti ja lünkasid sealjuures. tuleb kohe mingi puhta töövihiku vaib. igatahes käib jutt sellelsamast Yale'i kõige populaarsemast kursusel, mis on Courseras kõigi jaoks tasuta. mina olen 100% see pliks, kes on rippunud eneseabiõpikute jms küljes. sest ma pole nagu alla andnud ja mul pole liiga piinlik, sest olen provintsineiu juba eos. aga vaatamata oma ebaaadellikule päritorule võin nautida igasuguseid hüvesid ja keda huvitab, olen ju lugenud inimeste blogisid ja hambaid kiristanud ja hinnanguid andnud ja need siis tagasi kokku pühkinud, tõmmanud laua pealt peopesaga (vaeseks jääb!!) asku ja puru ja siis selle mõttetu "seevõibollaminugaseotud/midatatahaböelda/kastamõtlebminukohtamidagi" pasa vasakusse peopessa ja prügikasti visanud. koos käega. ei, ilma käeta. seda on siiski vaja.

aga kelle jaoks veebikursused pole päris see, siis väga soovitan teha VIA iseloomuomaduste testi. pani mingid asjad kummalisse järjekorda minu jaoks. neid asju on siis 24. jne jne jne. vaadake ise!

okei, silmad on nüüd nii kuivad et ma lähen koristan kööki ja jep, ma ei lõpetanud sahtlite koristamist ära niiet ma mõistan miks alustatud ülesannete lõpule viimine mul selles nimekirjas päris lõpus on :)))

Kommentaare ei ole: