6. okt 2017

taina taina, wanna be rull


 Ärkasin täna esimest korda oma uue madratsikatte peal. Mul ei ole palju kogemusi memory foamiga, sest ma full maamutt. (Tahtsin kasutada sõna mäluvaht, aga see kõlab nagu mälumaht. Ja seda mul ei ole.)
Madratsikate on niii mõnus. Seetõttu sain voodist välja 2 tundi hiljem kui plaanitud. See oli ka okei. Tundub, et nüüd on need vihmased päevad ka käes. Ma ei oleks ju selle 2 tunni jooksul olnud räigelt produktiivne ja läinud kummutit šoppama. Ilma selletagi kulusid mu elu ühed parimad botased täna ära.... (hähähä)

Ei, tõesti. Kannast pressib ligumärg juba sisse. Niiet homme peab uusi jalavarje otsima minema.

Nii positiivne esinemiskogemus ja üldse mõnus õhtu oli eile Barlovas. Värske Rõhk esitles megakogumikku "Kivipilvede all", sealt seest leiab 100 asja 100 autorilt. Sain endale kaks köidet, kes tahab piiluda, see küsib. Või läheb vaatab poodi :) Üritusest võib tagantjärgi aimu saada siit. Need fotod annavad Barlova vaibi hästi edasi ka. See peaks nüüd otsekui mu kodubaar olema, olgugi, et ma ei kipu baaris käima väga.. Kuid panin suht südika kava välja, lugesin (natuke liiga kiiresti) oma uuemat ja vanemat materjali, laulsin iseenda häälega laule ja sain aru, et see lähebki inimestele korda. Ja nii lihtne ongi. Huvitav, mis nüüd siis saab.

Tõenäoliselt põnevaid asju, sest eile tekkinud 3 uuest sõbrast kohtasin üht jumala suvalt kohvipoes uuesti! #Tartu (#gorunTartu #sotsid)

Kommentaare ei ole: