4. okt 2017

tagurpidi tee

tagurpidi tee
kas õigem on kui teine
mille ehitasin eile
võtab mõistuse
kuid paneb pea padjale
tagurpidi tee
su sees on pikad sooned
oled kuradima toores
jäta järele
sellest kirjast ainult mark


"Meil on nüüd suured muutused siin toimunud ja.."-Märt Avandi, 2012

Chillin siin vastses Eha tn korteris, oleks eile peaaegu end ära vingumürgitanud, sest see on vähe teistsugune ahi kui eelmine. Proovin siis järgmine kord paremini kütta.
(Kes mulle kirja või postkaarti või tatart tahab saata, kirjutage meilile, saadan uue aadressi:)

Aga selg on sirge. Ei oskagi nädalavahetuse sündmusi kuidagi paremini kajastada, kui see, et käisin Hiiumaal, mängisin lauamänge, kuulasin intensiivistuvat sisemist häält, pidasin ühe pika vestluse maha. Nüüd peab natuke maha rahunema sellest. Tulin koju, nutsin mõne peatäie, kirjutasin laulu. Nii on õige. Tunne on õige.
                                         
Tegutsemise rindel veel - TÜ akadeemiline naiskoor valis mind oma koormeistriks! Sain juba ühe proovi kaasa teha ja partiisid õpetada. See on naeruväärselt rahuldustpakkuv tegevus. Võib-olla ma olen noor ja naiivne, aga see on nii mõnus. Nagu ristsõna. Ja nii kaunist repertuaari saab läbi närida. mmm.. 

mina Ešenvaldsi kütmas

Täna tuleb Barlovas üks mõnus üritus. Kogumiku "Kivipilvede all" esitlus kell 19. Astun ise ka üles, sisetunne on mind natist kinni haaranud ja öelnud, et võiksin rohkem teha asju, mida ma tahan - avalikult oma tekste lugeda ja laule laulda. Sest minu looming olen mina olen mu looming. Huvitav tunne. 



"Jurmala" :D 

Kommentaare ei ole: