19. sept 2017

dilemma

Ma ütlen, see internet on paras nuhtlus.

Kui ma vaatan täiesti tavalist, plaati mängivat Philipsi makki (Maimu plaat peal), tekib juba mingi sügav nostalgiatunne. Nostalgia on üldse kurjast, teate. Romanticizing the past ja kogu see teema. Samas on internet ka kurjast. Mis on sõltuvus lapsel ah ah ah ..

Homme teen uue korteri lepingu. Muidugi ma olen juba mõtetes seal, palju olen, sisustan ja sorteerin, panen jälle ahju (!!) kütte, kaunistan, tantsin (toa keskel on ruumi!) mängitan sedasama makki ja hoian läpakat kuskil silma alt ära.. aeg iseendaga on inimesel puudu. Nigu loll, ei oska elada.
Uskumatu, et soovisin, palju soovisin seda kolimisvärki ja nüüd ta tuligi mu juurde.

Tänane luulevabadus oli küll muhe.

pargis lebab üksik kinnas
veel täna koidikul toimunud duellist
fasters vs shooters
koduväljak barclay arenal

sass käes burks suus
mööda lõuga saada on päris armetu
purk lendab käest, kapsas suust
nagu sügisesest õunapuust
kastaneid tabab teid
otsaette tõde:

kui vanne antud, suitsud tõmmatud
tuleb mööda Rüütli tänavat Rauno õde
masinal, mis mõlemast teist suurem

kakluse kõrvalproduktid nullib
(500g konisid ja pandipakendeid)
nokad kokku rullib
ja lahkub sündmuspaigalt
pisut väärikamate konteinerite juurde



2 kommentaari:

Mariell ütles ...

Mul on nii hea meel, et üle pika aja olen taas leidnud tee sinu blogini!

k@iz ütles ...

Tere tulemast, armas Mariell!! :)