"ei noh, mõelda mulle tegelikult meeldib.."
"noh, mõelda, jah, seda küll. aga teile ei meeldi reeglid, on nii?"
"jah."
"te vist tahate asju tunde järgi teha?"
"jah."
"teile vist ei meeldi konspekti kasutada, on nii?"
"jah."
"aga näete, ega teistmoodi ei saa.."
"jah."
ehk iga nädal algab kahepäevase valulise moraalilugemisega. ons' vaja? praktika viib sihile, seda ma tean. sest läbi 9000 teise septakordi viiendasse septakordi juhtimise vea saab aru, mida valesti tehakse, kui õpetaja eriti tempokalt lauseid "see läheb sellesse ja ainult läbi selle vaadake konspekti" sinu sisse süstib.. kuidas kurat peaks ma meelde jätma neid klassikalise harmoonia reegleid? et on ainult kindlad variandid, mida saab kasutada. iga kord, kui õpime mingi uue asja, paneme ülikiiresti kirja mingi 2-4 näidet. kahetaktilisi. ja kõik tuleb nende kujude järgi. alati. sama. asi.
aga mis siis, kui mul ei ole sellist käiku? kui mul on mingi muu käik? kuidas ma seda siis harmoniseerin ah aH
ja kui üks takt justkui toimiks, imeilus häälte juhtimine.. siis tuleb järgmise takti alguses seista silmitsi sellise probleemiga, et kogu su effort on nullitud. sest tegelt sa oleks pidanud midagi muud kasutama sest sa ei saa siia nüüd panna sellist asja ja sa nägid nagu reaalselt pool tundi eelmise asjaga vaeva sest sa püüdsid mõelda et sa oled e-duuris mitte enam a-duuris nagu eelmises harjutuses aga a-duur oli nii kõrvas veel ja see ajas täiega segadusse ÕÕH
ühesõnaga. jah. ei ole minu tassike teed. aga keegi arvas, et parim viis õpilaste muusikalist küpsust testida oleks läbi nende eksamineerimise klassikalise harmoonia vallas. see keegi võib kruupi näksida, kui tahab. you disgust me
pärast härmooniat (jah, ma just ühendasin meelehärmi ja harmoonia) tehti meile muusikalise identiteedi testi, mis koosnes päris fancyst paberilehekesest, mis tuli ära täita vastavalt sellele, mida kuulsid. plaadilt mängiti kaht meloodiat järjest; meil tuli otsustada, kas viisid on identsed või esineb erinevus meloodias või rütmis. (mõlemas korraga mitte kunagi). kolmekümnest kolme puhul esines kõvasid kahtlusi. aga muidu vist.. tuli. ma lähenesin väga intensiivselt ka, sest ma võtsin hommikul vitamiini. jess.
see test oli ühe uuringu osa. uuring käsitleb professionaalseteks muusikuteks õppijaid psühholoogilisest küljest. ehk EMTA ja TÜ panid mõneks ajaks võikud ühte kappi ja see massiivne uurimus on nende lovechild. enne pidime tegema mingeid enesehindamisi ja vaimse võimekuse testi MIS KOOSNES 60% PROTSENDI ULATUSES MATEMAATILISTEST VÄLJAKUTSETEST. ja lisaks tegime veel kognitiivset raveni testi ja.. tunnen end väga testituna.
täna oli ka minu esimene päev rahvamuusika valikkursuse praktilise tunni õpetajana kodukoolis. 90 minutit läks lennates, see oli tore. õnnestus vist lausa huvi tekitada mõnes tegelases. järgmine kord on veel praktilisem. endal tekib selline taasvaimustus ja nostalgia ja.. mmm :) tahaksin kolme aasta pärast samamoodi kütta, nagu see flooki tädi. noh, siis kui ma flööti saan õppida. eks.
ühesõnaga. jah. ei ole minu tassike teed. aga keegi arvas, et parim viis õpilaste muusikalist küpsust testida oleks läbi nende eksamineerimise klassikalise harmoonia vallas. see keegi võib kruupi näksida, kui tahab. you disgust me
pärast härmooniat (jah, ma just ühendasin meelehärmi ja harmoonia) tehti meile muusikalise identiteedi testi, mis koosnes päris fancyst paberilehekesest, mis tuli ära täita vastavalt sellele, mida kuulsid. plaadilt mängiti kaht meloodiat järjest; meil tuli otsustada, kas viisid on identsed või esineb erinevus meloodias või rütmis. (mõlemas korraga mitte kunagi). kolmekümnest kolme puhul esines kõvasid kahtlusi. aga muidu vist.. tuli. ma lähenesin väga intensiivselt ka, sest ma võtsin hommikul vitamiini. jess.
see test oli ühe uuringu osa. uuring käsitleb professionaalseteks muusikuteks õppijaid psühholoogilisest küljest. ehk EMTA ja TÜ panid mõneks ajaks võikud ühte kappi ja see massiivne uurimus on nende lovechild. enne pidime tegema mingeid enesehindamisi ja vaimse võimekuse testi MIS KOOSNES 60% PROTSENDI ULATUSES MATEMAATILISTEST VÄLJAKUTSETEST. ja lisaks tegime veel kognitiivset raveni testi ja.. tunnen end väga testituna.
täna oli ka minu esimene päev rahvamuusika valikkursuse praktilise tunni õpetajana kodukoolis. 90 minutit läks lennates, see oli tore. õnnestus vist lausa huvi tekitada mõnes tegelases. järgmine kord on veel praktilisem. endal tekib selline taasvaimustus ja nostalgia ja.. mmm :) tahaksin kolme aasta pärast samamoodi kütta, nagu see flooki tädi. noh, siis kui ma flööti saan õppida. eks.
homme jääb dirigeerimine ära. sest stipinõukogu. mina vist ei saa seekord, sest jou, harmoonias semestri jagu ülesandeid võlas. allakäik. :D aga ükskord algab aega..
üks vana hea krooniaegne spelling error.. 11.90 on 76 senti. keskmine kalevi šokolaaditahvel maksab praegu vist mingi 1.56 €, mis on.. 23,4 krooni? |
arutlesime Elsbethiga sellise fenomeni üle nagu on seda uue repertuaari õppimine. tekib konkreetselt tunne, nagu poleks sa kunagi klaverit mänginud. nagu ei oskaksKI nooti lugeda. piinlik pilli ees lihtsalt. mul beethoveniga sama laks praegu. pean arrot ja kappi juurde habama orelitundi ka, nii et peab uusi pedaalipartiisid lugema.. õõõõõ
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar