26. okt 2020

kas teie

 tere, kas teie tellisite pesumasina paranduse?
-ei tellinud...
-ahaa, kümme-kolm oli kirjas...
-eee see ei ole tegelikult kümme, see on kaksteist, minge tänava poolt suurest uksest
-ahahh, no vabandust

et kuidas hommikul ärgata - uksekella ja uksega eksivad tehnikud on tegelt õnnistus!
on õnnestunud viimasel ajal päris hästi see enesekriitika kontrolli alla saada - uni on tähtis ja sisse(välja)magamine pole kahtlemata mingi kohutav eksimus.

samuti need mõttelised sammud... oma asja poole, oma muusika poole. laskemateen. peab vaikselt kuklast tõrjuma neid muid asju. (tulega,) mõõgaga: haa hõtt hõtt haa haa hõtt hõtt (lugeda lingi häälega, nt 1:24:28). pikk vestlus Kadriga teemal "kollektiivis töötamine" - need kollektiivid, no kui palju kriitikat ikka võib tulla uksest ja aknast - samal ajal oodatakse sinult 100% professionaalsust (vabatahtlikku tööd tehes??) ja peale mõtteliste sammude veel ka päris füüsilisi samme. vaimne visadus töötab natuke ka mingi trotsi ja pahameele peal, isegi mitte niiväga kadeduse, aga mingi üldise trotsi. viha võib olla ressurss mõnikord. viha võib olla mingi jetpack, mis tõstab õhku, aga mitte nagu teiste kallale vaid kõrgele iseenda kohale, ja mitte ainult kohale, võib-olla ka veidi edasi.

jah, eelmise teraapiaseansi lõpus ma tundsin suurt viha oma endise kooli vastu. selle võru kooli, kus ma õppisin, et täiskasvanute ja laste vahel pole võrdsust olemas, et laste ja laste vahel pole võrdsust olemas, on ainult võimud ja hirmud - ja ohvriks olen alati mina. ja see laste ja laste vaheline suhe tõlgib ennast täiskasvanute ja täiskasvanute vaheliseks suhteks. sellessamas elus. see, mis on tundunud nii tuttav ja loogiline ja enesestmõistetav (mälestused koolist), on muutunud mu peas ebanormaalseks ja viha tekitavaks. lõpuks vabaneb mingi energia, mis ei ole ohvrikstegev energia, vaid midagi muud. see miski muu parandab kõike hästi aeglaselt. ta on nõela ja kõva niidiga väike isik, kes istub kuskil viinis metrookoridori tagaotsas öösel kell 2:46 ja õmbleb kogu mu paska kinni. see on kaugtöö. aga ainult tema saab seda teha. ja ma olen talle tänulik selle eest. 

Kommentaare ei ole: