22. sept 2020

okei see laul

 


eriline vokaal - check
tšello!!! - check
tähenduslik sõnum - check
äge video - check
megahea seade, instrumentide valik - check
laululooja ja laulja on ise teinud selle seade - check
refrääni meloodia jääb kummitama - check

mul on niiii hea meel. Monique oli ühel aastal vahetuses Elleri koolis ja kui ma poleks samal ajal seal ise olnud, siis ma ei oleks tema loomingust midagi teada saanud, väga äge muusik, tasub jälgida. artisti fb leht

see muss, mis ta teeb, annab mulle endale ka nii palju inspiratsiooni ja lootust, et ma suudan ühel hetkel Lonitseeraga jätkata, kui mu hääl on taastunud (praegu juba on väga palju parem kui suvel!). ja see kultuurikorraldamise kamm väheneb. praegu olen jälle ümbritsenud end mingite tööotsadega, mis pole päris minu eriala, aga well, ka see läheb mööda. kogun.

igatahes on hea meel öelda, et saan sel reedel Prima Vistal üles astuda kontserdil "Kirjanikud muusikas", seal esinevad veel mingid coolid ansamblid nagu Irene ja Autosexuality, pole neid kuulnud, aga olen juba intrigeeritud: fb ürituse link. esinen seekord soolos. äkkkki jõuab ühe uue laulu valmis. mine tea. 

xoxo

Kommentaare ei ole: