23. sept 2019

milline

võluv portaal, "inimene.ee"

inimene.ee räägib mulle igal juhul sellist asja.

Sotsiaalfoobia on psüühikahäire, mille korral esineb inimesel tugev kartus negatiivse hinnangu ees kõikvõimalike sooritatavate tegude eest. Sotsiaalfoobia on üks ärevushäiretest.

Sotsiaalfoobiat iseloomustab inimese kartus negatiivse hinnangu ees, mida ta ootab läbikukkunud soorituse eest. Sooritus võib tähendada nii oma emotsioonide kontrollimist, igapäevaste tegevuste sooritamist (nagu söömine avalikus kohas, rääkimine võõra inimesega või grupis, suhtlemine vastassoo esindajaga) kui kõiki muid ühiskonnas elava inimese sooritatavid tegevusi. Sotsiaalfoobiaga inimene usub, et ta käitub teistele mittevastuvõetavalt ja selle tulemusel hüljatakse ta teiste poolt.
Sotsiaalfoobia on üldiselt sage probleem.

vana hea - võrdlen end mingi kohaga, kus ma paar aastat tagasi olin, vähe värskem või optimistlikum olin või. aga noh. mu kaljukitsepõlved on nagu vana tartu kaubamaja. helesinised ja natuke haiged. aga kuradi vankumatud, kui just konkreetselt maha võtma ei tulda. shoutout vanale kaubamajale 

ja eriline shoutout emt lepatriinulogole

-- mingid inimesed käivad vist regulaarselt, aastaaegade vaheldumisel pildistamas. hullult ilusad pildid on ja ilusad inimesedki. ja siis nagu vaatan neid pilte ja tunnen kadedust, ja siis tunnen vastikust enda vastu, et miks ma olen selline. aga seegi pole midagi uut, mu noored sõbrad, vaatame üle tänaõhtused auhinnad

jasss riias veedetud päev mõjus (riia) palsamina, aeg-ajalt on tarvis vist Tartust põgeneda, et mitte töösse ära uppuda. aga ega kohustused sellega vähene. looduse kronksutõmbamisega pistab ka loomeloom oma külma ja niiske nina varrukast välja. 
a varrukas on hääääästi sügav ja soe
ja loom tahab seal sees mõnusalt ära olla

Kommentaare ei ole: