20. veebr 2019

sepo turg

kõditab torgib küsib ja poob. kurgus mingi kahtlane olend.. kes sa oled, olend? on sul mõni kulend?
(-mihkel kärmas, 1879)

jah, hooajalised ja mittehooajalised täisväärtusliku elu kallale kippujad on jõudnud minugi organismi. hommikul Mirvega läbi udu ja peast lahkuvate kulmudega (prefrontalcortexi peavalu) kurkumilattet rüübates ei mõistnud veel, mida see kõik tähendab... noh, et kurgukõditur/torkija võibki minuga jääda päeva lõpuni.

noh. aga mida sa ikka siin väga kontrollida saad?
fakt on see, et ma ei ole oma füüsise eest hoolitsenud väga ammu... lugesin just, et mingite peavalude põhjus on stress, poor posture, dehydration, eye strain from computer use.. ja lääst aga mitte liist, tension.

(estonglish intensify'ib)

no tõesti pole väga jõudnud vett juua, venitusi teha või koduski võimelda (olgem ausad, see ei tule mul välja). ikka peab spordiklubisse minema, aga iga kuradi kord, kui ma peaaegu selleni jõuan, jään haigeks vms.

tähtsad teemad nagu külmavärinad, õnnevärinad, kassi keha, käbikeha, minu keha. kuidas minna trenni ilma korrakski meenutamata nüüd juba kolme aasta tagust toitumishäirespiraali. kass magab kassipiltidega tekil. päris lõdvestunud teine. huvitav, kas suudaksin paremini lõdvestuda, kui mul oleks inimeste piltidega tekk? olen osa grupist? sügaval sisimas tahaksin üldse magamise ajal alkoholi juua. kas ma ütlesin ajal? mõtlesin asemel. haha, nagu asemel.. oma magamisasemel. sina, mina ja tekiila. tähendab, need olemegi meie, tekiila ja mina. lõdvestume. aga mu lemmikasi on ikkagi see, kui oled purjus ja siis paned silmad kinni ja see must pimedus sõidab ikkagi ringi. noh, et kui muidu pilt natuke sõidab, kui oled liikunud ja siis istud maha.. et silmade sulgedes see pilt - nüüd tume (nüüd saadaval ka mustalt!palk) sõidab ikka veel. kerin kassetti edasi, edasi kerides tuleb üks piuviuviuviuviu hääl, tagasi kerides natuke teistsugune. NII KA ELUS

mu kass on reaalselt kohe käppasid kokku panemas, ta liigub ja palvetab unes, magamise ajal. ja mina unistan magamise ajal joomisest. milline erinevus moraalis. kass on hea ristiinimene, mina mitte (kass 1 : 0 kaisa)

upun katetesse. tuba on riideid täis, kõik on segamini, kese ise ka ujub. kohustused ja värgid kuhjuvad, see pole midagi uut. huumorimeel vähemalt on alles. näpuotsaga tundeid ka, nagu samad tunded, aga eri vormides. on vaja ikkagi inimesi armastada, inimesed tulevad ja lähevad, täpselt nagu ma isegi. mõni päev olen minemas, keegi on vastu tulemas. ja teinekord jälle mõlemad lahkume. ja siis me täidame neid kohti üksteise eludes... mida on alati täidetud, aastal 1800 ja 2000. erineval moel küll. aga midagi peab olema, ja kesse siia sulle veel on lähedale sündinud või astunud.. inimesed on sotsiaalsed olendid ja peab olema täiesti arutu, et end totaalselt isoleerida. ma jõuan selle mõtteni umbes nagu iga päev uuesti välja. aga. mitte sellest ei tahtnud ma täna rääkida.

on olemas selline väljend nagu "imele ootama jääma". (antud kirjapildis näeb see välja nagu söö joo näri orbit). no vot, igal juhul ma sügaval sisimas ei heitu väga oma tervislikust olukorrast. sest sitkel kehal on uskumatud võimed tulla välja igast asjadest ja ebatervislike eluviisidega advokaatidest saavad firmaomanikest atleedid ja nad käivad igal hommikul ujumas, kuigi nad on näiteks 50 aastat vanad. ja selle pärast ma ei pea praegu muretsema, kuidas mu keha vms ajukomplekt tulevikus muundub. ma olen noooooor (aiaiai olen noor). jään imele ootama.. või imet ootama? ime ime imet? imetaja.. ootoot, nüüd läheb põnevaks. kas see, kes ootab imet või teeb imet või on ime loomise juures, ongi imetaja? kõlab ju sedamoodi. imesid juhtub kogu aeg. niiet miks mitte oodata järgmist? linnaliinide sõiduplaan. ka nädalavahetusel peaks poole tunni sees vähemalt paar-kolm imet juhtuma. ideaalis 8-10-minutiliste vahedega, nii on hea. punased imed sõidavad mööda magistraali, prõnn prõnn. mul jäävad neid kaedes kurgumandlid suulakke kinni, üritan midagi öelda, aga ei õnnestu. kuid nüüd ei pea ma enam kunagi kellegi peale häält tõstma.. ohkan hääletult ja lähen paremale ära. (paremale ära.)

päevad korduvad, head päevad, kuulan mingi tsükli tagant jälle aphex twini rhubarbi ja kõik kõrvetab sees, pole nagu võimeline väga sellele nime andma, aga miks peab üldse nime andma. kuu kasvab ja kahaneb ning soovin, et kõik inimesed paneksid hullu. julgeksid panna hullu. sest mis vahet on lõpuks.
ei ole ju.
näe, ei olnudki.
see ei ole see et "ole see kes sa tahad olla ära vaata tagasi (söö joo näri orbit)",
konkreetselt VAHET EI OLE. LÕPUKS.
miks sa peidad.

Kommentaare ei ole: