5. dets 2018

päh

see pole mingi uudis, et detsembris on palju tööd.
see pole mingi uudis, et üldse on palju tööd.
see pole eesti meedias miskipärast ka mingi uudis, et Leedus on õpetajate streik ja tüübid on okupeerinud haridusministeeriumi!! nii äge!! neil on nagu mingi laager seal. sõpsidega koos ülla eesmärgi nimel.

lähikondlased ning külalisedki meilt ja mujalt on juttu teinud, et november on kõige hullem, et see on see kaamoste kaamos.

ma ei tea, mul läks see november kuidagi hästi kiiresti üle ja läbi, praegu on võtmefraasiks siiski "ma ei viitsi" suht igal rindel. ma ei viitsi oma ümbrust korras hoida, ma ei viitsi oma toitu säilitada nii, nagu peaks, ma ei viitsi juukseid pesta, ma ei viitsi mõelda ette rohkem kui paar tundi ning ma ei oska projektidele "ei" öelda.

säh sulle rahulikku detsembrit.
siia otsa veel keskmisest emotsionaalsem päev - esimesi nädalaid üldse oma elus ehk tunnen, et suudan hallata ja mitte uppuda emotsioonidesse, vaid justkui enda pea kohalt vaadata ja adekvaatselt hinnatagi - millega ma suht okeilt hakkama sain. kujundasime täna Katariinaga TarSlämmi ja siis olid kogu aeg käed tööd täis. sellest peaks kunagi täitsa eraldi kirjutama, sest see on täitsa eriline ja ilus asi ja mine tea, mida see tähendab.

nüüd. uni.

Kommentaare ei ole: