12. okt 2018

nokkijad

ahhh, ma ei tea, misse on. tavastress vist hakkab peale tulema, aju tahab mingeid kirju nähes välja lülituda, telefon kukkus täna TÜ peahoone aud 232 trepist alla, põrgates igal astmel - päris kaunis vaatepilt oli. a selle tulemusel (kui sim-kaardi, aku ja tagumise kaane tagasi peale panin) saabus jälle mingi 8 sõnumit, mis viimastel päevadel polnud laekunud. nüüd võib loota, et töötab laitmatult. või peab ikka uue telefoni ostmisele mõtlema.
olen uskumatult kiindunud oma qwerty-klaviatuuriga Nokiasse Asha 200 (kahtesatttta) ning arvan jätkuvalt, et olen kõige kiirem sõnumitrükkija Lõuna-Eestis.

a kui need sõnumid kohale ei lähe, siis vist pole vahet..

igaljuhul lemmik on see, kui lähed oma kontserdiplakateid trükist tooma ja siis saad veel möliseda, et miks varem ei tulnud järgi, näete, tellimus juba tuli 3. oktoobril. a siis kui andsin mõista, et ma ei saanud mingit vastust, kas tellimus üldse saadi kätte või kas see meiliaadress üldse toimib - siis öeldi et "teate, minu kirjad lähevad vahepeal inimestel spammi (hääldatud mit keinem umlaut)". no ja minu jalad lähevad vahepeal inimeste persse, kes tohhhutult armastavad teisi inimesi süüdistada ja teha seda nii veenvalt, et halb hakkab

siis naerata ja täna ja lahku.

ühesõnaga kõik on minu süü, ohvrirollikaisa@hotmail.com.
lõõpida võiks veel. igast teemadel. ostsin impulsiivselt eile ühe naisteajakirja ja nüüd jõllitan seda suletult suleteki peal. internetisõltuvusest pole veel vabanenud, aga vähemalt natuke kontserdiproovi tegin täna ja väljendasin ennast inimestele otse.. kui see trükitädi välja arvata. õõõõõõõõh nii tahaks tagasi sellesse hetke minna ja teisiti käituda ja rahulolematust otsesemalt väljendada aga. ei enam.

tulge kontserdile tulge kontserdile juba laupäeval!! kell 19 FH 451 Kastani 42!!

Kommentaare ei ole: