26. juuni 2018

mmh

kui oled sunnitud paigal olema.
sest jalavigastus.

also hindasin natuke üle oma võimet kohe ümber lülituda pärast gaudeamust. jälle fookushäireid ühistranspordis ja suvalisel hetkel vannitoas (jätkuvalt ei saa aru, mis see on - mingi olematu mälupilt/mälestus/unenägu käivitub suvalisel hetkel, ja ma ei saa sellest poole pealt loobuda, kuigi ma justkui tean, mis toimuma hakkab ja tean, mida mulle näidatakse. järgneb iiveldus ja kuumahoog. u 20 sekundiga on kõik möödus). pole pikka aega neid olnud, aga nüüd on viimasel ajal jälle märku andnud endast.

üritasin minna laagrisse õpetama, aga tulin juba esimese päeva õhtul koju. nii halb. üritan puhata ja mitte midagi teha. see on ilmselt hea.

failure is an action, not an identity, hüpoteetiliselt oleksin võinud õppida seda juba eelmisel suvel, kui mind paanikas ja pisarates etno esimeselt päevalt ära saadeti. siis jäi pikaks ajaks väga halb tunne (ja päris halb, et ma sinna üldse tagasi läksin, sest ma ei olnud vaimselt stabiilne ja võimeline rahvahulkadega toime tulema). aga keha oskas end välja lülitada ja jäin folgi esimeseks päevaks täitsa haigeks. magasin 6 tundi keset päeva ja veel 8 otsa. siis oli nagu piisavalt. aga huvitav, mis seda reguleerib? kuidas ma saaksin praegu mõõta, millal on paras aeg kodunt välja tulla? tegelikult kardan rohkem oma jala pärast. millal see terveks saab. väga õpetlik on olnud see - teadvustan nüüd eriti tugevalt seda, kui terves kehas ma olen terve elu elanud ja mis võimalused mul igapäevaselt on, mida paljudel ei ole. olles varsti nädal aega võimetu ühele jalale päriselt toetuma, olen muutunud hästi kärsituks. vaatasin eile ringi hüplevaid lapsi ja tundsin end nigelalt. tunnen, et mu parem jalg on haprast hapram, ometigi tahaks talle saata mingit sõnumit, et ma usun temasse. pisut väsinuks/kurvaks on teinud see lugu mind, jah. et alati olen ju saanud ringi joosta ja hullu panna. küllap pean ma siis praegu natuke rahulikumalt võtma.

ühtlasi uudised, mis on kahtlased:
1

igatahes - igasugused ideed, mida teha, kui peab kodus voodis paigal olema, podcastisoovitused vms on teretulnud. joonistasin täna üle pika aja. või mis numbril saab külalisi tellida.. soovitatavalt jäätisega

Kommentaare ei ole: