19. juuni 2018

mida ma teen

mida ma teen siis?

(Triin Paja)

vastikud valusad vanad tunded. kosutav vihm. vajub piiskade kaupa murust ja liivast läbi. vihmaussid kuskil kruusateel suruvad oma pea välja. ma olen turvaliselt toas, ma olen katusega, akendega. keha on rahutu. süda lihtsalt lebab ja sooritab oma harki-kokku. avan sotsiaalmeediat ja olen kade.

kui olevikus olla ei jaksa, saab teha tulevikuplaane. mõtlen jälle Saksamaa peale, sest see keelekeskkond lihtsalt. kuulasin, kuidas Elsbeth rääkis vene muusika saates väga ladusat saksa keelt. maagia!!

aa ja neile sõpradele, kes nurisevad minu blogi pildivähesuse üle:

ülbe mutt Nedsajal

ülbe mutt pojengides, taevast tulid pilved alla ja üks kiireke küünitab minuni. ei saa kätte (pihlamari pilt)

ülbe mutt keikajärgsel söögiorgial.

keikasid on sel nädalal veel ja mitte vähe.
juba näeb selget taevast. lahkun kodust vihmadušši.

Kommentaare ei ole: