9. nov 2017

life goes easy on me most of the time

Kui turvaline on soe tuba + sügav tugitool. Gregory Porter ja mesi. No väga palju magusamaks ei saagi minna.

Öeldakse ikka, et õpetajatöö juures on kõige toredam näha, kuidas õpilased arenevad. Kõlab loogiliselt. Aga reaalselt seda kogeda on hoopis midagi muud. Kohustuse ja nahast välja pugemise (et 8-aastane inimlaps end suudaks distsiplineerida uue õpetajaga midagi tunnis tegema) kõrvale on tekkinud tore side lapsega, mõlemapoolne julgus üksteisega rohkem arvestada. Õpetatav on omandanud midagi uut, midagi sellist, mis hakkab muutuma talle mugavaks ja kindlaks. Klaveriga tekib uus suhe. Loomulikult ma rõõmustan!

Rõõmustan igasugu teiste asjade üle ka. Taeva üle. Taevas, kui suur on taevas. Ei mäleta, et oleks niimoodi möödunud aastatel märganud üles vaadata.. kuidagi kogu see Karlova olemine on teises rütmis. Eriti meeldib Pargi tn treppidest üles vudida ja siis läbi puuokste vahtida, palju kuud näha on. Ja siis üle selle hiiglasliku muruplatsi, kus pole valgustust. Seisad seal ja vahid otse üles. Eriti häid kaadreid pähe salvestunud tähtedest ja kuust. Aga eriti põnevaks nähtuseks on pilvetükid tumedal taustal. Öised pilved on hoopis teistsugused kui need, mida päeval näiteks sinises taevas näeb. Nad on nagu antipilved. Musta hammasrattaga, kui Digimonist lähtuda. 

Täna oli näiteks nii ka, et ei osanud ansambliproovi hallata. Fookus tahtis põgeneda ja ma ei osanud nooti ka, kuna nii uus lugu, veel täna hommikul lõpetasin seal midagi. Mõned vead jäidki sisse. Raske on kuulata kooskõlasid ja laulda samal ajal. Ja veel see, et inimestel on erinev meetrumitaju. Ja see ongi nii normaalne. Aga ma ei samasta oma loomingut enam enda isikuga, ja see on niii vabastav. Ikkagi olen mures, jah, natuke süüdistasin küll ennast. Et pidin ma siis seda nooti ümber tegema ja nii vähe on jäänud aega ja see, mis ma klaveri ja Sibeliusega kokku liimin, ei kajasta reaalset vokaalikasutust ja siis ma näen inimeste väsinud nägusid ja ikka süüdistan end natuke rohkem, aga see on nii okei.

Kõik on okei.
I've got my own back.
Homme põnevad uued asjad.
Aga unest paremat asja on raske leida. 

Kommentaare ei ole: