31. märts 2020

raadiost lõugab ammuste hammaste tagune termika ballaad. ja siis tuleb see üks ja ainus instrumentaallugu retro- ja star fmi teegist. kehkenpüksjas saks vs väga steely steely kitarr, nende dialoog ajab keha sügelema. mitte meeldivas mõttes, pigem kringliks kippuvas. kipun kringliks, juba tunnen, kuidas õnnaldesse mooniseemned kukuvad ja uih, käsivars tahab keerdu minna, jep ma olen eesti pagari toode

ühesõnaga kuulan neid parimaid uusi ja vanu hitte - midagi pole teha, mulle meeldib raadiot kuulata. vist meeldib see, et mul pole eriti kontrolli selle üle, mis laul tuleb. mingi üllatusmoment säilib, hmm. 

a ma ostsin pühapäeval raekoja apteegist (kell 12 paiku, pärast teenistust x väikest harjutamist) veel rohtusid. kehastusin veebruari alguses angiinitariks ja nohhh olgu peale, see läbitunnetatud põletikulisus/sisemine rögavibes võib ju olla väga võluv ning lisada minu isikule teatud müstikat (no ei olnud õnne skorpionina sündida, peab selle kuidagi tasa tegema limaskestade abil vms), aga natuke tuleb juba mingi armetuse tunne peale. hommikuti kipitus kurgus ja muu kripeldus.. uäuäh ja ma siis tulen üles ja vaatan oma sissemääritud kaela. oleneb, mida ma sinna pannud olen, eks... ükskord panin mett. lihtsalt mett. sest pidi "pehmeks tõmbama". 

aga nüüüüd mul on veel igasugu tilku ja kapsleid ja losenge - tore proviisorihärra lausa oli nõus mulle need karbid luugikesest otse seljakotti viskama - ja seekord ma üritan võtta neid reaalselt nii kaua, kuni mul on juba hea. ning siis ma võtan neid veel, isegi kui mul on juba hea

jah, see on nüüd võtmekoht,

sest ma olen juba 3 korda liiga vara lõpetanud ravimite võtmise ja noh, siin ma olen!
ei, nüüd on hilja alla anda. edasi, kentuki tüdrukud!


vahepeal juhtus siis see, et popkulturistid kolisid R2-st minema. mis on täiesti loogiline samm, kuna saatejuhid pole kumbki enam füüsiliselt maarjamaa mullamunakese peal. kuulake ka teie ivo krustoki kogutud teoseid rubriigist "what NOT to do to stay healthy", kus iga laulu pealkiri on halb nõuanne eriolukorra veetmiseks. 
vahepeal oli väga popp see taksojuht, kes vahetas autos osavalt playliste vastavalt sellele, missuguse hinnangu ta kiirelt kliendile anda jõudis. spotify folklooris on midagi toredat. või noh, üldse mingite appidega jms seotud folkloor. keegi alati nõnna kaval.

olge terved!

Kommentaare ei ole: