18. dets 2017

tänu + kiidulaul

Advendimuusikal on tehtud! Mõned hetked ettevalmistusest, kontserdist ja afterjämmist (samas järjekorras) jäid ka pildile. 




Järgmisel päeval saatsin Evelini Viljandi ringile hääletama... päiksega päev, mõnus jalutuskäik krabiseval lumel!




Tänutunne ja selgrootunne on omavahel suht tihedas seoses. Nad on plastilised. Võtavad üksteise järgi kuju. Võib-olla see selgrootunne on hoopis rahu, mine tea.
Mingi sisemine rahu, keskme- või selgrootunne on mul alati kaasas olnud. See aitas põhikooli ajal igast pasaga toime tulla. Seesama teadmine, et you loved you first ja et ma ei kavatsegi endaga kontakti kaotada.

Ja nüüd on see intensiivne kojujõudmisetunne. Taolist pole mitte kunagi olnud. On olnud teistsugusi, võrdselt positiivseid ja rahulolutekitavaid, aga teist värvi. TÜ akadeemiline naiskoor, kus (alles oktoobrist!) koormeistrina töötan, on loonud mingi .. utoopilise pinnase selleks, et ma lihtsalt saaks end hästi tunda. Ja mitte ainult - ma teen nendega tööd ka. Aga ma tahangi seda teha, sest ma tahan, et nad tunneksid end hästi. Et nad saaksid jätkata selle ammutamist, mida nad on teinud selles kooris 2, 5 või 10 aastat. See energia, mida ma eilsel kontserdil nägin ja kuulsin.. oleks võinud ka heli ära võtta, puhtalt nende fookuse jälgimine tõi pisarad silma. Minu jaoks oli see esimene kontsert, kus koos nendega laval olin. Nii tore, et saan nendega nii palju teha. Juhuslikult ka klaverit mängida, koos musitseerida. See jätab mulle selle kõrvalseisja (istuja) rolli ka. Põhiline kogemus koorides lauldes on see, et kui ise koori sees oled, ei kuule/näe seda tervikut, mida keegi eemalt. Nad on niii minu koor. Mind on tõmmatud täiesti müstilisse maailma. Milleks on seesama aeg praegu ja siin. Mis võiks ju olla ükskõik milline?
Ning see on klišee, aga su elu on see, mida sa näed. 

Ja kui sa näed head, siis su elu on hea. 
Head saab näha, kui teed head.
Endale ja teistele.
Sest siis tuleb vastu hea. 
Ja mujalt tulevat head on lihtsam näha kui ise tekitatavat. 
(loogikaülesanne. a mitu õuna siis jukule jääb?)


hyvät naiset

ja herrat

kõik on millegi jaoks.
ja kui ma ei oska seda kõigile õpetada, siis see on ka okei.


ja lõpetuseks maxx magus lugu jälle. mis on häältejuhtimine. sensee kunst, mis vanasti oli ikka... tead...vanasti ikka oli...tead noh... au sees, jah, kurat võtaks.. vanasti oli.. tänapäeval ei tehta




Kommentaare ei ole: