12. mai 2017

paadis

Mina enda eest vastutust võtmas.

Vastseliina tantsuklubi oli väga värskendav. Polnud ammu Võrust Luhamaale välja sõitnud, alati kas Rõuge või Haanja poole keeranud. Seal on veel mingi kolmas vaib.. kuhu iganes ma ka kunagi maha ei potsataks, võtan kõiki neid vaibe arvesse. Igatahes tuleb välja, et ma olen ootamatult saanud palju paremaks valsitantsijaks, kui ma end mäletasin olevat..


Kuulan podcaste ja loodetavasti saan mingile heale kirjandusele küüned varsti taha. (Miks ma vahepeal podcastide kuulamise üldse lõpetasin?)
Hashtag ootan jätkuvalt lutsu raamatukogu viivisevaba nädalat, mis toimus igal aastal juunis, aga eelmisel aastal ei toimunud!! äkki siis sel aastal? :O

EDIT: jumalad on oma palge minu poole pööranud. Täna on Prima Vista raames pargiraamatukogu kaudu Lutsu viivisevabadus!!! Edasta oma soov universumile ja see täitub.


Käisin täna Pirrupuusaare talus Celial külas. Imearmas käik. Imetlusväärne energia. Koer ja kass. Olid teised nii segaduses 20st kultuuriakadeemia tudengist, kes lihtsalt õue peale sadasid. Tavaliselt on seal ju ainult perenaine mõne üksiku külalisega. Kassil olid näolihased jumala pinges. Vaatas mulle paanikapilgul otsa..

Palju Tartu-Viljandi-Tartu logistikat on ka olnud sel nädalal. Bändiproov, Männa sünnipäev, juhuslik muusikateraapia seansil osalemine.. vau lihtsalt. Kogu mu skeptitsism on kummutatud. Mulle tundub, et siit tuleb midagi head ja suurt minu enda jaoks. Praeguseks olen otsaga jõudnud läbi Tõrva ja Kaika Võrru. Homme Tartu tagasi.. tuju on hea.


Minu Jaigi-päeva muljed avaldati sellenädalase Uma Lehe 3. leheküljel, jee!

Kommentaare ei ole: