17. aug 2015

see suvi

ma tõega loodan, et mul tuleb veel mõni selline aasta. muidugi, käesolev ei ole veel ju läbi.. aga ta on kahtlemata siiani parim! augustilõpp tantsib ees jälle, homme lähen kuutsi kooli võrumaa rahvapillilaagrit pidama.. vana hea.

ring saab täis. igal aastal on selle laagri viimasel ööl teadmine, et - suvi on läbi. sest järgmisel päeval on taaralinna sõit, sest ülejärgmisel päeval algab uus kooliaasta. augusti viimane esmaspäev on aktusepäev. täpselt nii klišee ongi. tahaks neid lõputiitreid ja voice fry'ga narratiivi ja taustamuusikat, mis sujuvalt liigub bridge'ist refrääni ja siis saab viimane narratiivilause läbi ja siis keeratakse muusikat valjemaks ja kaamera liigub taevasse ja fade out musta ja lõputiitrid

heh

sel korral on täpselt kümnes võrumaa laager. 2006. aastal läksin esimest korda, olles ühe õppeaasta torupilliga tutvunud. ja siis igal suvel jälle. ja siis tirisin sõpru ka kaasa. see on nii ilus traditsioon. nii tore, et ma nüüd seal ise õpetan. ning kuna sel suvel on olnud kõigi laagri ja vastutuste osas hea tunne, siis sel korral jälle. olen veidi ettevalmistusi teinud. proovin paari uutmoodi asja!

vahepeal olin ära belgias, mis oli megakogemus taaskord. hing müüdud.
eile olin pärnus augustiunetusel, täna veetsin võrus mirjami ja marielliga päikeselist õhtupoolikut..
tahaks juba tegudele, tahaks juba -- kõigepealt laagrit, siis kooli, siis intensiivset kooriperioodi enne suurvormi (brahmsi saksa reekviem). rääkides laulmisest, oli mul õnn osaleda ühes poolsalajases sekstetiproovis, mille tarbeks ma poolspontaanselt nüüd ka üht seadet kirjutan.. stay tuned.
pole sõnu. olen lihtsalt nii tänulik.
väga on uut päevikut vaja though, sest päris palju plaanimist ja kuupäevi on vaja kirja panna.

instrumenti feat lahe läti pianist (kellega mul on fb's kaks ühist sõpra - ainsad lätlased, keda ma tean.. kas kõik on omavahel tuttavad seal riigis??)



Kommentaare ei ole: