28. okt 2014

suur hunnik emotsioone ja avastamist

oleks minu liigikirjeldus praegu.

ühesõnaga - Gerli soovitusel kuulasin seda raadiosaadet. või noh, endiselt jätkan selle kuulamist, sest ühe päeva sees ei leidu nii pikka kõndimist või vaba aega, et kuulata. muidu täiesti geniaalne asi, et paned pleierisse ja siis koolitee muutub palju produktiivsemaks. juba õpid ..

ja siis ma tulin täna üle pika aja jälle selle peale, et ma täiega mõtlen endale probleeme välja ju. nagu absoluutselt mõtlen. kohe laksust tuleb kolm näidet meelde ka lähiminevikust. ja tegelikult ma olen tegelenud sellise mõttetu tegevusega, nagu ettekujutamine. muidugi fantaasiast mul puudu ei tule (hinnates kasvõi ainult eelmise nelja öö unenägusid skaalal 1 - täielik absurdsus/järjejutumaterjal), see on mingi loomuomane külg, aga sellist mõttetut "mateantäpseltetseeinimenenäebmindniimoodi" või "issandmajätanjälletäpseltselliseinimesemulje"

no tahaks öelda küll täna et

KEDA
HUVITAB

hööhöö, mind küll mitte

nii ilus seinast seina päev oli täna. mina versus barokk versus koordinatsiooniprobleemid jätkuvalt, aga täiega suva. peaasi et tuleb kuidagi. olgugi et vale tehnika.. ei hooli noh. ma ei soovi tipporganistiks pürgida.

kuidagi need tuju- ja meeleseisundimuutused tuleb kontrolli alla saada. vot teeme nii, et homsest saab. või nagu Ingrid kunagi soovitas, et tuleb öelda "ma olen see inimene". sest siis mõjub rohkem. kehtestab või nii. olgu see tõsi või mitte, kõike võib proovida :D ühesõnaga, "homme olen see inimene, kellel on meeled ja sisedialoog tasakaalus ja kontrolli all." (alustuseks võib kasvõi ainult homme proovida, eks?)

ja kuidas sellist suhtumist säilitada? et elu on lihtsalt elu ja inimesed on inimesed, liha ja veri ja hunnik õnnetust või segadust kohati; et kõik on subjektiivne ja peegeldav ja et mu kogemused ja sõbrad on nii väärtuslikud ja ma peaksin end lihtsalt lõdvemaks laskma ja et antidepressandid ei ole üldse lahendus ja et valgustunud inimese peas on parem amügdala täielikult hävinenud ja SEE ON NII PÕNEV oda ma võtan kokku nüüd ennast


ühel päeval ma panen oma unenäod siia blogi juurde lisalehena üles, kuidagi süstemaatiliselt.. see lihtsalt läheb üle piiri praegu, mis öösiti minu peas toimub. nii huvitav on, et peaks rohkem magama.

täiega heaks läheb tuju kui seda onu vaadata :D:D




Kommentaare ei ole: