29. dets 2017

captcha

avan suu, et midagi öelda:
avan pea, et midagi mõelda:

vajutan linnukese
"ma ei ole robot"

loodus liigub mingit niiti mööda jälle edasi. täna oli tuuline õhtu, kuigi mudailm. igatsen lund.
ometigi läheb valge aeg pikemaks. ootan põnevusega, missugused hommikud siin toas tulema hakkavad. kas päike paistab kuskilt sisse, nagu Riia tn köögis?
pea on küllastunud igasuguste reaktiivmõtetega. olen midagi unustanud lahti lasta, mingid asjad kummitavad.

hakkavad sellel kõige magusamal üksiolemise ajal kummitama.

viimasel ajal olen päris palju väljas käinud, Genklubi on kergelt juba nagu mingi teine kodu. üllatavalt mugav on erinevates seltskondades, aga vist liiga vähe üksiolemist viimasel ajal, seepärast ei jõua kripeldusi sirgeks triikida või välja kirjutada. ma ei saa öelda, et mind ümbritseksid pealiskaudsed suhted. vist endal lokaalne tuimestus. liiga palju internetti siin jõulupühade ajal, täitsa tõsiselt rohkem, kui näiteks oktoobris. olen kärsitu. distraction 500




Kommentaare ei ole: