29. aug 2015

mina ja kotid


hoolikalt varjatud though


kroonlehtiga


lubage lahkelt kõneleda võru bussijaamast. taaskord.
selle jaama remont jõudis lõpusirgele. avasin nädal tagasi ta ukse ja seal nad olid - uued toolid. vineerilõhn. tartu piletiga sai oranži tpileti sümboolikaga kompveki kaasa. mul on see klaaskomm ikka veel alles. ilmselt annan ta mingil väga erilisel puhul ära.

räägin ka sellest, kui lahe on brahmsi saksa reekviem. vähem lahe on see, et ma laulan jälle vale tehnikaga ning lõhun kurgus midagi ära (pärast 10 minutit laulmist ei saa enam I oktaavi a-st ülespoole)

ja seda, et esimene koolinädal on läbi ning harjutanud olen ma häbiväärselt vähe. ent ma mängin alkani pedaalietüüdi, mis on faking kolmehäälne kohati. challenge challenge jes

ilus sügis midagi pole öelda
teisipäeval lähen arvo pärdi filmi vaatama
püüan end rea peale saada jälle
ausalt saan ka! :)


Kommentaare ei ole: